Tuesday, September 16, 2008

『信心满满』

Esok,ada peperiksaan ekonomi asas di sebelah petang.Padahalnya,saya berasa diri yakin pada diri saya.Saya tak ada pun perasaan takut walaupun esok adalah hari peperiksaan!Saya bersumpah pada diri saya tak boleh menyerah kalah,saya mesti mendapat sekurang-kurangnya B3!Dengan keputusan ini,barulah saya tidak kecewa akan harapan cikgu terhadap saya.Saya mesti berusaha bersungguh-sungguh pada malam ini!

GAMBATEH!SAYA TAHU SAYA BOLEH!

Jika keputusan yang saya dapat amat teruk,saya berasa amat "sorry"kepada cikgu!Cikgu mengajar kami semua dengan penuh bersusah payah.Bagi membalas pertolongan yang cikgu bagi,keputusan yang saya dapat mestilah "good"!Saya juga amat berharap semua kawan saya akan pass atau mendapat keputusan yang cemerlang.Marilah,kita semua berusaha,kawanku!
Saya amt menaruh harapan pada esok,tunggulah saya!

I KNOW "I CAN DO IT ALL"

2 comments:

Anonymous said...

考试加油啦!
gambateh~

[︶ㄣ☆mElly︶ㄣ☆] said...

你也是加油啊!
还有别熬夜,笨蛋!
不介意哦,哈哈!